Supplemen Untuk Anak Cerewet Makan II

Salam Semua.

Saya buat entry ini khas untuk Puan Meeza, yang mencari-cari makanan tambahan untuk anaknya sedang mengalami appetite slump.Sebelum ini saya ada buat ENTRY INI. Kisah anak saya Faeiq si kurus hensem yang susah makan. :) Sekarang kalau lambat bagi makan memang bergaduh sebab dia dah pandai lapar. Walaupun makanan yang dipilih masih selektif, tapi dulu dia tak kenal erti lapar ( atau nama lain langsung tiada selera makan)

Jadi hari ni saya nak kongsikan satu lagi kisah kejayaan yang saya ambil daripada group Shaklee GBS , group pelanggan Shaklee di Facebook yang turut kongsi gembira dengan perkembangan anak beliau.

Saya senaraikan list makanan tambahan yang anak-anak kita perlukan. Mudah-mudahan anak-anak kita dapat manfaat daripadanya dan mudah mudahan mereka membesar sihat dan kuat.

MEALSHAKES yang lengkap dengan nutrisi dan vitamin untuk anak-anak yang sedang membesar.


Untuk Otak anak agar lebih cergas dan cerdas!
Anak yang cukup keperluan Zat akan membesar sebagai Johan! ^^

0 comments:

Post a Comment