Penawar Gout: Set Gout Shaklee

Pernahkah anda mengalami sakit sendi yang keterlaluan? Sukar bergerak dan membengkokkan lutut? Susah nak solat? Sendi-sendi seluruh badan terasa sakit? 

Mungkin anda sedang menderita penyakit GOUT.




ARTHRITIS ADALAH PENYAKIT RADANG PADA SENDI atau tisu sendi yang menunjukkan gejala kesakitan, kekerasan pada sendi dan pembengkakan. Terdapat lebih daripada 100 jenis penyakit arthritis.Arthritis yang paling kerap dihidapi ialah osteoartritis yang BERPUNCA DARIPADA PEMUSNAHAN TISU RAWAN PADA SENDI.

Artritis gout lebih kerap dihidapi oleh lelaki dan berpunca daripada pengumpulan asid urik pada sendi. Artritis gout dapat diwarisi dan diturunkan dalam keluarga.

PENYAKIT GOUT IALAH SALAH SATU BENTUK ARTHRITIS yang diakibatkan oleh pengumpulan hablur-hablur asid urik pada sendi-sendi. Penyakit ini terlalu menyakitkan dan dalam kebanyakan kes, hanya menjejaskan satu sendi (monoartritis), khususnya ibu jari kaki.

Gout ialah sakit yang melampau serta mengejut, bengkak, kemerahan, dan kehangatan, serta kekakuan pada sendi. Pesakit mungkin juga mengalami demam

Hablur-hablur dalam sendi mengakibatkan sakit keterlaluan ketika kawasan yang terjejas digerakkan. KERADANGAN TISU-TISU DI SEKELILING SENDI juga mengakibatkan kulit menjadi bengkak dan sakit, walaupun hanya disentuh dengan lembut; umpamanya, meletakkan selimut pada kawasan yang terjejas.

Gout biasanya menyerang ibu jari kaki (lebih kurang 75% daripada semua serangan pertama). Bagaimanapun, penyakit ini  juga boleh menjejaskan sendi-sendi yang lain, seperti tumit, kaki, lutut, pergelangan tangan, siku, jari, dan tulang belakang.

Dalam sesetengah kes, gout boleh terjadi pada sendi jari-jari kaki yang tidak dapat bergerak, disebabkan kecederaan dahulu yang mengakibatkan peredaran darah yang buruk.

Pencegahan:

Diet yang disyorkan ialah makanan-makanan peneutral purina , seperti buah-buahan segar (khususnya buah ceri, dan strawberi) dan kebanyakan sayur-sayuran segar, jus saderi tercair, air suling, serta VITAMIN B KOMPLEKS dan VITAMIN C.

ADVANCED JOINT TABLET juga adalah alternatif untuk mereka yang ada masalah sendi.
Mengapakah saya cadangkan Advance Joint Tablet ini?
kerana setiap  tablet mengandungi:

Ekstrak BOSWELLIA
Merupakan AGEN ANTI RADANG SEMULAJADI. Ia juga menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Ekstrak JAGUNG
Merupakan kompenen penting dalam PEMBINAAN BLOK UTAMA TULANG RAWANG dan bendalir sinovial. Ia juga membekalkan pelincir dan kusyen antara sendi-sendi.

VITAMIN C, Zink, Tembaga dan Mangan
Vitamin C - nutrien penting dalam sintesis kolagen
Zink, Tembaga dan Mangan - co faktor bagi enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan (komponen tisu penyambung)

JOM TENGOK TESTIMONI SET GOUT 




Jika ada diantara anda yang mengidap sakit-sakit sendi ini supplemen yang cadangkan adalah

1. Alfalfa Complex- Membuang asid urik dalam badan selain memberikan 1001 manfaat kesihatan yang lain
2.Advance Joint Tablet- Memelihara kesihatan tulang rawan dan memudahkan pergerakan.
3. Omegaguard- Minyak ikan ini selain anti inflamasi yang sangat baik untuk kelinciran sendi, ia juga sangat baik untuk mengawal kolesterol dan menjaga kesihatan jantung.
4. Osteomatrix-Menjaga ketumpatan, kekuatan dan kesihatan tulang.

Untuk tempahan "SET SAYANGKAN SENDI ANDA" dan konsultasi percuma,
Hubungi 
Pn.Ani 019-6154956
Pm/Live chat: www.facebook.com/messages/Redcomel
www.redcomelmall.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment